Blog 2

• Mexico – DAG 20 – Mexico City
    In Bere op reis
    Vandaag op de planning: Segway tour La ciudadela Segway tour Omdat Mexico City zodanig groot is en omdat we natuurlijk zoveel mogelijk willen zien, hebben we een Segway tour geboekt. We krijgen eerst een introductie en elk een momentje om vertrouwd te geraken met de Segway. Eerst een raar gevoel, maar je bent er snel mee weg. Met je fluovestje en fietshelm begrijpen we dat de mensen naar ons kijken en zijn we blij dat er ons hier niemand kent 😀 We zien verschillende mooie gebouwen en krijgen ...
    Geen reacties
  • Mexico – DAG 19 – Mexico City (Teotihuacán)
    In Bere op reis
    Vandaag spreken we af met familie van Orisa om samen naar Teotihuacan te gaan. Een Aztec stad een uur verwijderd van Mexico City. Hier bevindt zich een dorp van 20km² met als grootste eyecatcher de tempel van de god van de zon. Magnifiek, adembenemend, maar op zondag ook wel veel Mexicanen die er gratis binnen kunnen. Toch wordt dit een hoogtepunt uit onze reis. Later gaan we nog naar een Maya stad Chitchen Itza maar deze is zeker ook de moeite waard. Om 15 uur houden we het voor bekeken en ...
  • Mexico – DAG 18 – Los Angeles to Mexico City
    In Bere op reis
    Een dag waar we niet zoveel over kunnen zeggen. Vroeg opstaan, de auto gaan afzetten, 3 uur op de vlieger en 2 uur verschil tussen LA en Mexico zorgden ervoor dat we enkel nog een lekkere hap konden eten met Steven en Orisa. Orisa en Steven vergezellen ons de rest van de reis en dat wordt dus dubbel fun! We kunnen wel nog zeggen dat we onmiddellijk merken dat het tempo hier lager ligt van zodra we op de luchthaven aankomen (we wachten een uur aan de paspoortcontrole) 🙂...
    Geen reacties
  • Westkust Amerika – DAG 17 – Venice beach (LA)
    In Bere op reis
    Vandaag op de planning: Whale watching Lemonade Santa Monica Pier Enterprise Fish co. Whale watching In LA heb je de kans om wel eens een walvis te zien. Vooral van januari tot mei zwemmen ze voor de kust, want dan is het paringseizoen. Een trip op de Pacific ocean is altijd de moeite waard dus we kropen op een vissersboot en gingen op verkenning. Spijtig genoeg hadden de whales er geen zin in vandaag en hebben we er geen gezien, maar de zee heeft meer te bieden! Enkele zeehonden en vooral een ...
    Geen reacties
  • Westkust Amerika – DAG 16 – Venice Beach (LA)
    In Bere op reis
    Vandaag op de planning: Eerste ervaring Airbnb Venice beach Diner bij Area Party @the beach Airbnb LA is heel groot en daarom besloten we twee verschillende stukken van de stad te doen. We verhuizen ’s morgens naar Venice beach. Hier kiezen we voor een Airbnb, onze eerste ervaring hie rmee. Sienna onthaalde ons heel vriendelijk en gaf onmiddellijk ook enkele tips mee. De kamer was heel proper en dat gelde ook voor heel het huis. Er was ook een gezellig terrasje waar de nodige apertiefjes ...
    Geen reacties
  • Westkust Amerika – DAG 15 – Hollywood (LA)
    In Bere op reis
    Vandaag op de planning: Universal studios Hollywood Sunset plaza Universal studios Hollywood Geen super grote attracties maar wel moderne attracties. Een front in line ticket kost 180$, daarmee mag je iedereen in de rijen voorbij steken. Maar dat hoefde voor ons niet, aangezien een gewoon ticket ook al 100$ kost. Het park opende om 9u en wij kwamen op dat uur ook ongeveer toe met opnieuw een uber. Onze huurauto was ook een optie, maar je moet ook wel parking van 18$ rekenen(<=>Uber 6$). ...
  • Westkust Amerika – DAG 14 – Grand Canyon to Los Angeles
    In Bere op reis
    Vandaag op de planning: Langste rit Hollywood Sign & Griffith observatory Walk of fame Langste rit Vandaag hebben we de langste rit voor de boeg. Een kleine 8 uur zijn we onderweg naar LA. We vertrekken vroeg, tanken twee keer onderweg en geven goed gas. Het is heel druk bij het binnenrijden in LA en we merken meteen dat dit een grootstad is. Na het inchecken in ons hotel gaan we snel terug verder om toch nog iets te zien. Hollywood sign en griffith observatory Perfect om de zon te zien ...